Дослідження круїзного терміналу Sitka Sound

Сталь проти будівництва з великої деревини.

ВСТУП
Всього за шість миль від Сітки, на Алясці, знаходиться круїзний термінал Сітка-Саунд, раніше відомий як Старий док Сітки на гавані Палтус-Пойнт. Глибоководний порт приймає великі судна до 1100 футів, включаючи круїзні лайнери, яхти та комерційні судна. У зв’язку зі зростанням туризму та прогнозованим зростанням протягом наступних десяти років, новий термінал був запропонований для прийому постійно зростаючої кількості відвідувачів Сітки.

МЕТА
Будівництво бухти, яка доповнює мальовниче місце та економічна.

ОПИС КОНСТРУКЦІЇ
Круїзний термінал Сітки є гібридною дерев’яною каркасною конструкцією, що складається з клеєного бруса і деревини ялиці Дугласа №1. Компанія Canadian Timberframes використовувала інформаційне моделювання будівель (BIM) для створення тривимірної моделі із зазначенням розмірів елементів та схем з’єднання. Інформація про модель використовувалася для створення робочих креслень та управління фрезерним верстатом з числовим програмним управлінням (ЧПУ), використовуваним виготовлення дерев’яних компонентів.

На етапі проектування тісна взаємодія між командою проектувальників (Canadian Timberframes), інженерами-будівельниками (Fire Tower Engineered Timber), підрядником (McG Constructors) та постачальником (Canadian Timberframes) – всі вони працювали у співпраці для усунення неполадок та запобігання проблемам майбутньому.

Велика деревина, пропорційна масштабу проекту і надає простору тепле, сучасне та тактильне відчуття, яке поєднується з природним середовищем, що оточує термінал.

БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ
Сорт деревини був проштампований на власному лісопильному заводі Canadian Timberframes, деревина була розпиляна та пофарбована у цеху, що дозволило швидко виконати монтаж на місці. Монтаж пройшов без проблем McG Constructors, які відзначили, що це пішло стільки ж часу, скільки і на сталеву конструкцію.

РІШЕННЯ І СТРАТЕГІЯ
Новий круїзний термінал спочатку проектувався як залізна будівля. Вартість сталевої конструкції не подобалася господарям. Компанія Canadian Timberframes була залучена компанією McG Constructors та проконсультувалася щодо проекту та можливості розглядати важку дерев’яну конструкцію як економічне рішення.

РЕЗУЛЬТАТ
Коли McG Constructors, Inc порівняла два проекти: в одному з них використовувалася сталь для будівельних матеріалів, а в іншому — важка деревина та клеєний брус для будівництва, відповідь була зрозумілою. Тяжка деревина та клеєний брус, що поставляються Canadian Timberframes, були найкращим варіантом. Вони досягли своїх цілей та заощадили близько 50% будівельних матеріалів.

ВИСНОВОК
Круїзний термінал Sitka Sound на мисі Палтус спочатку проектувався як сталева конструкція. Тяжка дерев’яна конструкція була рентабельною і призвела до створення привабливішого для туристів естетичного вигляду.

Джерело: canadiantimberframes.com